Kategorie

Serwis

Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na wszystkie przez nas sprzedawane produkty.
W przypadku naprawy gwarancyjnej – wymieniony lub naprawiony towar dostarczamy gratis. Jeżeli towar jest pogwarancyjny lub reklamacja nie zostaje uznana wszelkimi kosztami (naprawy, wysyłki itd) obarczony jest klient.
W celu dokonania naprawy serwisowej klient sam musi dostarczyć zakupiony towar. Przyjęcie przez nasz serwis towaru jest bezpłatne.




W celu dokonania naprawy serwisowej klient sam musi dostarczyć zakupiony towar
Do każdej przesyłki na serwis proszę załączyć odpowiedni dokument zgłoszeniowy.
Wersja PDF POBIERZ
Wersja ONLINE WYPEŁNIJ

 

Zapoznałem się i akceptuję „regulamin serwisu E-Security”.

 

Urządzenie przesłane do serwisu musi być kompletne. W przesyłce muszą się znajdować wszystkie elementy wyposażenia (np. myszka, zasilacz, pilot).

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie na skutek niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki przez klienta.

Zgłoszenie jest potwierdzane w dni robocze telefonicznie lub mailowo w ciągu maksymalnie 48h od otrzymania przesyłki.

 

Po potwierdzeniu zgłoszonych usterek, urządzenie jest naprawiane i odsyłane kurierem
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z urządzeniem.

- uszkodzeń powstałych w wyniku wyładowań atmosferycznych oraz przepięć w linii energetycznej

- ingerencji osób trzecich do wnętrza urządzenia (nie dotyczy serwisu E-Security).

 

Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z urządzeniem

- uszkodzeń powstałych w wyniku wyładowań atmosferycznych oraz przepięć w linii energetycznej

- ingerencji osób trzecich do wnętrza urządzenia (nie dotyczy serwisu E-Security)