Serwis
Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na wszystkie przez nas sprzedawane produkty.
W przypadku naprawy gwarancyjnej – wymieniony lub naprawiony towar dostarczamy gratis. Jeżeli towar jest pogwarancyjny lub reklamacja nie zostaje uznana wszelkimi kosztami (naprawy, wysyłki itd) obarczony jest klient.
W celu dokonania naprawy serwisowej klient sam musi dostarczyć zakupiony towar. Przyjęcie przez nasz serwis towaru jest bezpłatne.
W przypadku naprawy gwarancyjnej – wymieniony lub naprawiony towar dostarczamy gratis. Jeżeli towar jest pogwarancyjny lub reklamacja nie zostaje uznana wszelkimi kosztami (naprawy, wysyłki itd) obarczony jest klient.
W celu dokonania naprawy serwisowej klient sam musi dostarczyć zakupiony towar. Przyjęcie przez nasz serwis towaru jest bezpłatne.

W celu dokonania naprawy serwisowej klient sam musi dostarczyć zakupiony towar | ||
---|---|---|
Do każdej przesyłki na serwis proszę załączyć odpowiedni dokument zgłoszeniowy. | ||
Wersja PDF | POBIERZ | ![]() |
Wersja ONLINE | WYPEŁNIJ |
Zapoznałem się i akceptuję „regulamin serwisu E-Security”.
Urządzenie przesłane do serwisu musi być kompletne. W przesyłce muszą się znajdować wszystkie elementy wyposażenia (np. myszka, zasilacz, pilot).
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie na skutek niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki przez klienta.
Zgłoszenie jest potwierdzane w dni robocze telefonicznie lub mailowo w ciągu maksymalnie 48h od otrzymania przesyłki.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie na skutek niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki przez klienta.
Zgłoszenie jest potwierdzane w dni robocze telefonicznie lub mailowo w ciągu maksymalnie 48h od otrzymania przesyłki.
Po potwierdzeniu zgłoszonych usterek, urządzenie jest naprawiane i odsyłane kurierem | ||
---|---|---|
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z urządzeniem. - uszkodzeń powstałych w wyniku wyładowań atmosferycznych oraz przepięć w linii energetycznej - ingerencji osób trzecich do wnętrza urządzenia (nie dotyczy serwisu E-Security). |
![]() |
Gwarancja nie obejmuje: | ||
---|---|---|
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z urządzeniem - uszkodzeń powstałych w wyniku wyładowań atmosferycznych oraz przepięć w linii energetycznej - ingerencji osób trzecich do wnętrza urządzenia (nie dotyczy serwisu E-Security) |
![]() |
Dział techniczny / Serwis | |
---|---|
![]() |
serwis@e-security.com.pl m.ornoch@e-security.com.pl |
![]() |
534 911 849 |