Teamviewer i zdalna pomoc



Podłączyłeś urządzenia w sieci lokalnej i potrzebujesz specjalistycznej konfiguracji? To oferta przygotowana specjalnie dla Ciebie!

Umów się z naszym specjalistą, przygotuj urządzenia oraz oprogramowanie – zdalna pomoc rozwiąże problem konfliku adresów w sieci, niepoprawnych ustawień rejestratora, a także pomoże wyprowadzić sygnał.

Wymagane

Umów się na konkretną datę i godzine z osobą ds. technicznych
Opłać umówioną sesję
Pobierz aplikację teamviewer
Sprawdź połączenie internetowe, a także podłączenie urządzeń w sieci
Podaj identyfikator, hasło, a także wszystkie potrzebne informacje


W trakcie zdalnej pomocy technicznej może być wymagana ciągła komunikacja telefoniczna. Zdalna pomoc wymaga stalego połączenia z internetem.

JAK DZIAŁA ZDALNA POMOC?
Na swoim komputrze należy zainstalować i uruchomić program teamviewer. Drogą telefoniczną lub mailową należy podać naszemu specjaliście "Twój identyfikator" oraz "Hasło". Dzięki temu nasz specjalista będzie mógł połączyć się z Twoim komputerem. Oprogramownie umożliwi technikowi dostęp do komputera i ustawienie nowych konfiguracji. Podawane hasła są jednorazowe dzięki czemu masz pewność, że nikt nie uzyska niepowołanego dostępu do Twojego komputera.

W trakcie pomocy zdalnej należy umożliwić technikowi swobodną pracę na komputrze.

 

POBIERZ APLIKACJĘ

 

Dział techniczny / Serwis
22 614 33 72 / wew. 12
22 618 30 53 / wew. 12
 
serwis@e-security.com.pl
m.ornoch@e-security.com.pl
534 911 849