Teamviewer i zdalna pomoc

Podłączyłeś urządzenia w sieci lokalnej i potrzebujesz specjalistycznej konfiguracji?
To oferta przygotowana specjalnie dla Ciebie!
Umów się z naszym specjalistą, przygotuj urządzenia oraz oprogramowanie – zdalna pomoc rozwiąże problem konfliku adresów w sieci, niepoprawnych ustawień rejestratora, a także pomoże wyprowadzić sygnał.
Umów się z naszym specjalistą, przygotuj urządzenia oraz oprogramowanie – zdalna pomoc rozwiąże problem konfliku adresów w sieci, niepoprawnych ustawień rejestratora, a także pomoże wyprowadzić sygnał.
Wymagane |
|||
---|---|---|---|
![]() |
Umów się na konkretną datę i godzine z osobą ds. technicznych | ||
![]() |
Opłać umówioną sesję | ||
![]() |
Pobierz aplikację teamviewer | ||
![]() |
Sprawdź połączenie internetowe, a także podłączenie urządzeń w sieci | ||
![]() |
Podaj identyfikator, hasło, a także wszystkie potrzebne informacje |
W trakcie zdalnej pomocy technicznej może być wymagana ciągła komunikacja telefoniczna. Zdalna pomoc wymaga stalego połączenia z internetem.
JAK DZIAŁA ZDALNA POMOC?
Na swoim komputrze należy zainstalować i uruchomić program teamviewer. Drogą telefoniczną lub mailową należy podać naszemu specjaliście "Twój identyfikator" oraz "Hasło". Dzięki temu nasz specjalista będzie mógł połączyć się z Twoim komputerem. Oprogramownie umożliwi technikowi dostęp do komputera i ustawienie nowych konfiguracji. Podawane hasła są jednorazowe dzięki czemu masz pewność, że nikt nie uzyska niepowołanego dostępu do Twojego komputera.
W trakcie pomocy zdalnej należy umożliwić technikowi swobodną pracę na komputrze.
JAK DZIAŁA ZDALNA POMOC?
Na swoim komputrze należy zainstalować i uruchomić program teamviewer. Drogą telefoniczną lub mailową należy podać naszemu specjaliście "Twój identyfikator" oraz "Hasło". Dzięki temu nasz specjalista będzie mógł połączyć się z Twoim komputerem. Oprogramownie umożliwi technikowi dostęp do komputera i ustawienie nowych konfiguracji. Podawane hasła są jednorazowe dzięki czemu masz pewność, że nikt nie uzyska niepowołanego dostępu do Twojego komputera.
W trakcie pomocy zdalnej należy umożliwić technikowi swobodną pracę na komputrze.
Dział techniczny / Serwis | |
---|---|
![]() |
22 614 33 72 / wew. 12 22 618 30 53 / wew. 12 |
![]() |
serwis@e-security.com.pl m.ornoch@e-security.com.pl |
![]() |
534 911 849 |