Kategorie

Newsletter

Teamviewer i zdalna pomoc

JUŻ DOSTĘPNE!
Podłączyłeś urządzenia w sieci lokalnej i potrzebujesz specjalistycznej konfiguracji?
To oferta przygotowana specjalnie dla Ciebie!

Umów się z naszym specjalistą, przygotuj urządzenia oraz oprogramowanie – zdalna pomoc rozwiąże problem konfliku adresów w sieci, niepoprawnych ustawień rejestratora, a także pomoże wyprowadzić sygnał.


WYMAGANE
umów się na konkretną datę i godzine z osobą ds. technicznych
opłać umówioną sesję
pobierz aplikację teamviewer
sprawdź połączenie internetowe, a także podłączenie urządzeń w sieci
podaj identyfikator, hasło, a także wszystkie potrzebne informacje


W trakcie zdalnej pomocy technicznej może być wymagana ciągła komunikacja telefoniczna. Zdalna pomoc wymaga stalego połączenia z internetem.


JAK DZIAŁA ZDALNA POMOC?
Na swoim komputrze należy zainstalować i uruchomić program teamviewer. Drogą telefoniczną lub mailową należy podać naszemu specjaliście "Twój identyfikator" oraz "Hasło". Dzięki temu nasz specjalista będzie mógł połączyć się z Twoim komputerem. Oprogramownie umożliwi technikowi dostęp do komputera i ustawienie nowych konfiguracji.
Podawane hasła są jednorazowe dzięki czemu masz pewność, że nikt nie uzyska niepowołanego dostępu do Twojego komputera.

W trakcie pomocy zdalnej należy umożliwić technikowi swobodną pracę na komputrze.
Kontakt  
531 998 557 534 928 973 537 492 742
a.mlodozeniec@e-security.com.pl m.kaminski@e-security.com.pl f.ignaczak@e-security.com.pl