Kategorie

Newsletter

Serwis

Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwaranycjny na wszystkie przez nas sprzedawane produkty.
W przypadku naprawy gwaranyjnej – wymieniony lub naprawiony towar dostarczamy gratis. Jeżeli towar jest pogwarancyjny lub reklamacja nie zostaje uznana wszelkimi kosztami (naprawy, wysyłki itd) obarczony jest klient.
W celu dokoniania naprawy serwisowej klient sam musi dostarczyć zakupiony towar. Przyjęcie przez nasz serwis towaru jest bezpłatne.




W celu dokoniania naprawy serwisowej klient sam musi dostarczyć zakupiony towar
Do każdej przesyłki na serwis proszę załączyć odpowiedni dokument zgłoszeniowy.
Wersja PDF     POBIERZ
Wersja ONLINE     WYPEŁNIJ

Urządzenie przesłane do serwisu musi być kompletne. W przesyłce muszą się znajdować wszytskie elementy wyposażenia (np. myszka, zasilacz, pilot).

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie na skutek niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki przez klienta.

Zgłoszenie jest potwierdzane w dni robocze telefonicznie lub mailowo w ciągu maksymalnie 48h od otrzymania przesyłki.




Po potwierdzeniu zgłoszonych usterek, urządzenie jest naprawiane
i odsyłane kurierem
W przypadku naprawy gwaranyjnej wymieniony lub naprawiony towar dostarczamy na nasz koszt.

Jeżeli naprawa jest pogwarancyjna lub reklamacja zostaje odrzucona wszelkimi kosztami (naprawy, wysłki, ekspertyzy itd.) może być obarczony klient.




Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z urządzeniem.

- uszkodzeń powstałch w wyniku wyładowań atmosferycznych oraz przepięć w linii energetycznej

- ingerencji osób trzecich do wnętrza urządzenia (nie dotyczy serwisu E-Security)




Dział serwisu: 534 911 849 serwis@e-security.com.pl







Kontakt  
531 998 557 534 928 973 537 492 742
a.mlodozeniec@e-security.com.pl m.kaminski@e-security.com.pl f.ignaczak@e-security.com.pl